voorbereidingen - Reisverslag uit Numansdorp, Nederland van Vermaat van der Hoeven - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Numansdorp, Nederland van Vermaat van der Hoeven - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: mieke

Blijf op de hoogte en volg Vermaat

30 September 2015 | Nederland, Numansdorp

Wel het gaat nu bijna gebeuren. Paspoorten zijn in orde. Creditcard is opgewaardeerd. De koffers staan nog op zolder, maar gaan vanmiddag naar beneden verhuizen.
Morgen(donderdag) nemen we de trein vanaf Barendrecht richting Schiphol.
Zo dadelijk gaan we inchecken en kan de reis ,via Parijs , naar Johannesburg gaan beginnen.
Dit is even een check of iedereen zo een bericht krijgt dat we iets hebben te vertellen.
We vinden het erg leuk als jullie af en toe een reactie schrijven.

Je hoort van ons!!!!!!!

• 30 September 2015 - 14:34

Kevin:

Ontvangen hoor moeders!

Veel plezier!!!!!!!!!!!!

• 30 September 2015 - 15:14

Wim En Nelly Westerhuis:

Lieve Dick en Corine,

Nu is het dan bijna zo ver. Wij wensen jullie een prachtige reis en we hopen mee te genieten van alles wat jullie aan ons laten zien via de computer.
    Groetjes uit een zonnig Grijpskerk.
    Wim en Nelly

• 30 September 2015 - 15:39

Aad En Margriet Groenewoud:

Bericht luid en duidelijk ontvangen!
    Een heel goede en voorspoedige reis gewenst en natuurlijk heel veel plezier en vooral ook kijkgenot gewenst.
    En natuurlijk alvast een fijne verjaardag gewenst! Wie had ooit kunnen denken dat je die in het zuiden van Afrika ooit nog eens zou vieren.........

Hartelijke groeten van Margriet en Aad

• 30 September 2015 - 15:55

Ingeborg Malais:

Heul veul plezier; geniet met volle teugen!

• 30 September 2015 - 16:12

Jeannine En Frans:

Veel plezier, Mieke en Gerrit Jan. Hopelijk kunnen jullie volop genieten ondanks de slechte berichten over jullie (schoon)pa.

• 30 September 2015 - 16:21

Mieke:

Ja hoor, bericht ontvangen, spannend om jullie te volgen.
    En geef mijn jeugdvriendin Wilma , grote zus van GJ, een hele dikke knuffel

dikke kus
    Mieke

• 30 September 2015 - 16:32

Marijke:

prima ontvangst.
    hele goede reis en tot schrijfs.

• 30 September 2015 - 18:24

Martin:

Hoi test is gelukt. Goede reis en fijne vakantie Dick en Corinne en friends

• 30 September 2015 - 20:18

Henny En Hans:

Nog één nachtje slapen en dan........ gaat het grote genieten beginnen. Veel plezier

• 30 September 2015 - 22:04

Wendy:

Hier iets minder goede ontvangst, maar komt goed!
    Alvast een goede reis en heeeeel veel plezier!
    Geef de family maar een dikke knuffel!! :D

• 01 Oktober 2015 - 08:58

Joop En Coby:

Fijne vakantie geniet er van. Goede vlucht

• 01 Oktober 2015 - 19:37

Monique/A3:

Blij een bericht gekregen te hebben want dan weet ik waar ik met mijn koffer bij het gezelschap kan aansluiten. Opbafstand vliegen we mee, hopen op verhalen zoals een rat in een trein, uitzicht berg, achtervolging neushoorn om maar even een paar te noemen. Mijn eerste hoogtepuntje zal zijn de ballonbaarrt....CU THERE.....geniet en kom met mooie verhalen en foto's terug.....succes met loggen!!!!!

• 02 Oktober 2015 - 10:44

Bassie:

Mieke en GJ bericht ontvangen......hoop dat jullie een fantastische reis gaan meemaken !!!!
    Zelf goed in Chiang Mai aangekomen en volop van mooi weer aan het genieten.....groetjes ook van Trudie !!!!

• 02 Oktober 2015 - 18:51

Marina:

Goed aangekomen?
    Als je er nu nog niet bent dan hebbie een probleem....
    Doe Wilma, Jaap en de rest van ons Waaltjes de hartelijke groeten.
    Ik hoop ooit ook weer eens richting ZA te gaan, maarja er staat nog zoveel op mn lijst.

Heel veel plezier en tot het volgende verslag.